aku ingin BERKATA bukan MERAPU

selamat datang.

tq pade sape yang sudi melawat. and tq jugak pade sape yang sudi same-same merapu.

xpe..rapukan je ape-ape yang anda rase nak rapu.

ape entah aku merapu nih...hemm..ok lah..pendek kate..anda bebas komen ape-ape disini.

=)

=)

komen la skali. Komen anda banyak membantu untuk daku meng-imprvkan skill yang tak seberapa nih.

Saya ada gaya baru,setiap entry baru EVK akan ada lagu tema tersendiri. So kalau nak lebih feeeeelll..boleh dengar sambil baca..okeh...semoga terhibur =)

SENYUMLAH UNTUKKU SAYANG ==) 15 DIS

EVK 24 ==) 19DIS

EVK 25 ==) 22 DIS

EVK 26 ==) 24 DIS

EVK 27 ==) 29 DIS





Saturday, October 31, 2009

sesajer nak menaip..

sori semua..dah lama tak letak n3 baru..sekarang dalam zon nak exam..kerkulat2 skrg nih..huhuhu..aku abis exam pun 17 nih..so n3 baru lepas tu lah yer..hihihi.

nih sajer jer nak menaip...sajer..excited nak cerita..hahaha..semalam aku pergi PICC...pergi tengok festival nasyid kebangsaan...best!! fnk tu biasa je..yang best nye aku dapat bergambar dengan kumpulan NICE!!!!

haahaha...best giler..teruje lebih2..malu2 pun ade..haha..orang lain rilex je tgk diorang tu sbb diorang tak kenal saper NICE tu..tp aku dgn syida..semangat giler..dah lame aku minat diorang nih..semua lagu2 diorang nih aku hafal..hehehe..habis 1 album lagu diorang aku tau..ahaks..yelah..baru ade 1 album. tak per..aku peminat setia..hahah..sblm nih penah jer jumpe diorang..tapi time aku sorang-sorang..tanpa orang yang sama-sama minat.so..aku nak teruje pun malu. hahaha..



lagu pun dah tukar nih...hihih


ok lah...sori semua..sori sangat2 yer...nanti lepas exam aku letak n3 baru...insyaallah..tapi,walaupun xde n3 baru..aku selalu-lalu bukak blog nih..
=)

cuak..hihih

2 comments:

hana_aniz said...

tak pe.. tak pe.. saya leh tunggu..
hehehe..
tp, nnt kasi n3 sekali byk la ye??
hehehe...

LoVeLyStArgIrL said...

insyaallah..
actuli sy pun xsbr..hahaha

=)